Постановка цілей. Визначення місії.

img2

25 квітня відбулось чергове заняття в рамках курсу «IT-інструменти для бізнесу» на тему: «Постановка цілей. Визначення місії».

Під час заняття Михайло Максимов ознайомив підприємців із спеціальною методикою SMART, яку можна застосовувати для оцінки бізнесу в цілому та  окремих його складових (виробництво, закупівля, маркетинг та інш.).

На практичній частині лектор показав основні сервіси, які використовуються для проведення  різноманітних видів аналізу та оцінки ситуації у конкретному сегменті ринку, серед яких wordstat.yandex.ua, Trends.google.com,

Також він наглядно продемонстрував як можна провести повний аудит власного сайту , або сайту конкурентів.

Окремий акцент експерт, зробив на необхідності отримати навики користування сервісом для інфографіки creately.com, який в зручній формі дозволяє будувати різноманітні блок-схеми та онлайн-діаграми.

Вы можете оставить комментарий, или Трекбэк с вашего сайта.

Оставить комментарий