Інтернет-конференції

IMG_9759

Інтернет-конференція на тему: «Інформаційна підтримка платників за допомогою веб-порталу ДФС» за участю заступника начальника управління – начальника відділу комунікації із ЗМІ управління організації роботи ГУ ДФС у Харківській області Чуб Яни Михайлівни.

Початок конференції  28  вересня 2017 року об  11:00, тривалість — 1 година.
Всі питання проходять попередню модерацію.

Питання №1:  Доброго дня!  Мені необхідно дізнатись, ПІБ керівника Київської податкової м. Харкова. Як це зробити? (Олексій)

Відповідь:  Доброго дня! Шановний пане Олексій, на головній сторінці суб-сайту «Територіальні органи ДФС у Харківській області», нагорі, у горизонтально розміщених рубриках на жовтому полі оберіть «ДФС у регіоні». В цьому розділі знаходимо «Головне управління». З’являється перелік підрубрик. В ньому натискаємо «Територіальні органи». Наступний крок – обираємо податкову інспекцію, яка потрібна. У вашому випадку – Київська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області. Відкривається нова сторінка, в тексті якої можна знайти усю необхідну інформацію про податкову інспекцію. У тому числі, й ПІБ керівника. Клімова Олена Євгеніївна.

Питання №2: Как  с сайта ГФС Украины перейти на сайт налоговой Харькова?(Анна)

Відповідь:  Шановна пані Наталіє, все дуже просто! На головній сторінці сайту ДФС України, внизу зліва, є інтерактивна карта. Якщо натиснути на неї курсором, карта збільшується. Оберіть на ній регіон, який вас цікавить, і натисніть Еnter. Після цього автоматично відкриється необхідна сторінка. Наприклад, «Територіальні органи ДФС у Харківській області».

Також рядом із картою є «вікно», в якому можна обрати регіон із повного переліку областей України.

Питання №3: У Регіональному центрі, шо на  Тракторах побачила об’яву, шо можна отримати консультації через «ЗІР». Шо це таке? (Олена Павлівна)

Відповідь: ЗІР — це загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. Його створено у рамках Електронного Уряду. Мета — забезпечити своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.

У ЗІР зібрані запитання, з якими платники найчастіше звертаються до фіскальної служби, й відповіді на них. Ресурс наповнюється інформацією, яка містить загальну позицію Державної фіскальної служби із застосуванням норм податкового, митного та іншого законодавства, без врахування особливостей конкретного платника податків та специфіки конкретних ситуацій.

Ресурс забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.

Питання №4: Я предприниматель, бухгалтера нет. Частенько забываю когда и что надо сдавать. Отчеты всякие, платежи. У меня предложение, а нельзя на сайте какую-нибудь автоматическую  напоминалку выложить. Спасибо!

Відповідь: Все це вже зроблено. Зручно й просто. На головній сторінці, зліва є календар. Коли ви натискаєте курсором й «мишкою» на дату, відкривається вікно. В ньому – «Податковий календар» на зазначену дату з інформацією щодо «останнього дня сплати» або «останній день надання звітів», а також посилання на законодавчі документи. Звертаю вашу увагу на те, що для зручності платників, дні, які «важливі» для суб’єктів господарювання, мають світло-оранжевий колір.

Питання №5: Увидела банер «Електронній кабінет платника» на сайте. Кто может им пользоваться? (Света)

Відповідь: Сервіс «Електронний кабінет платника» створено для всіх платників. Однак, для того щоб отримувати більший ресурс інформації та користуватися всіма його можливостями необхідно мати «електронний ключ».

Отримати «електронний ключ» можна безоплатно, звернувшись до органу ДФС. Адреси Акредитованих центрів сертифікації електронних ключів можна знайти на сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» у банері, під «Новинами». До речі цей банер знаходиться поряд з «Електронним кабінетом платника».

Інакше, можна буде користуватися лише «відкритими» функціями кабінету. Такими як: «Новини», «Податковий календар», «Декларація про майновий стан», «Інформація з реєстрів», «Бланки податкової звітності», «Контакти та адреси ЦОП».

Питання №6: Добрый день! Подскажите пожалуйста, где на сайте можно найти телефоны и адреса инспекций и специалистов, которые ответят на вопросы по налогообложению? (Ирина)

Відповідь: Доброго дня Ірино! По-перше, адреси податкових інспекцій та їх телефони розміщено в рубриці «Територіальні органи». Шлях: «ДФС у регіоні» — «Головне управління» — «Територіальні органи».

По-друге, телефони для консультацій за профілями питань оприлюднено в розділі «Анонси», що знаходиться на головній сторінці сайту, праворуч. А також у рубриці «Контакти».

Також, у банері «Центри обслуговування платників» розмішено телефони відповідних ЦОП, за якими можна дізнатись, зокрема, про режим їх роботи.

Питання №7: А на вашем сайте есть инфа про Харьковскую таможню? Очень надо!!!

Відповідь: Так. На сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» розміщено інформацію про Харківську митницю ДФС, а також щодо роботи Митних пунктів.

Нагорі, у горизонтально розміщених рубриках на жовтому полі оберіть «ДФС у регіоні». В цьому розділі й знаходимо «Митниця». З’являється перелік підрубрик: «Керівництво», «Структура», «Територіальні органи», «Контакти», тощо. Обираємо необхідну.

До речі, у рубриці «Територіальні органи» розміщено усю необхідну інформацію про Митні пости, що функціонують в Харкові й області, та адміністративні послуги, які в них надаються.

Питання №8: Збираюсь з дочкою на зимові канікули до Чехії. Які речі  можна провозити через кордон? На сайті є якась інформація. (Ольга)

Відповідь: Так. На суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» є окремий банер «Митне оформлення». На головній сторінці, внизу, праворуч.

В ньому є розділ «Виїжджаючим громадянам». Натискаємо на нього курсором «мишки». Відкривається перелік необхідної інформації, для тих хто виїжджає за кордон. Знаходимо розділ «Особові речі та товари».  В ньому необхідна інформація, про те, які речі і у якій кількості можна із собою провозити.

Питання №9: Раніше на сайті була рубрика Дізнайся більше про свого бізнес-партнера. Зараз вона є? Інформація в ній дійсна? Користуватись можна?

Відповідь: Банер «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» знаходиться в актуальному стані й на сьогоднішній день. Розташован він на жовтому горизонтальному полі, одразу  під новинами.

Для того, аби перевірити надійність вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву. Оновлення інформації здійснюється щоденно, окрім вихідних.

За допомогою цього сервісу можна дізнатись, чи перебуває платник – ваш партнер  на обліку та чи є в нього податковий борг. Інформація по реєстрам оновлюється щотижнево.

Питання №10: У меня числится недоимка по уплате земельного налога в электронном кабинете плательщика налогов. Стал разбираться, обнаружил, что не учтён платёж за 2015 и 2016 годы.

Написал письмо14.08.17 в разделе «Листування з ДФС», приложил копию платёжного документа, попросил занести информацию о пропущенном платеже.

23.08.17 получил вот такое сообщение:

[D0300201] від 22.08.2017

№ 10586 дата 23.08.2017 04:08:36 Реєстраційний індекс 10586/ФОП_ІНШЕ/ЕКП

И с тех пор никакой реакции.
Собственно, вопрос: есть ли шанс добиться результата дистанционно — или надо брать копию платёжки, ехать за тридевять земель в инспекцию по месту нахождения земельного участка и пытаться кому-то её вручить? (М.В.Кишик)

Відповідь: Шановний пане! Ваше питання потребує додаткового опрацювання у профільному відділі. Ми обовьязково надамо Вам відповідь на електронну адресу у найкоротшій термін. Дякуємо Вам за питання та участь!

Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва висловлює вдячність Яні Михайлівні  за участь у проведені Інтернет-конференції та всім відвідувачам сайту, за активну роботу! Сподіваємось у подальшому на плідну співпрацю! Бажаємо гарного дня!!!

Станьте первым комментатором!